AZKAR ATERA

Komunikazioan, Generoan eta Indarkeria Matxisten Prebentzioan espezializazioa

Nafarroako Berdintasunerako Institutuak, Nafarroako Emakume Kazetarien Elkartearekin koordinatuta, "Komunikazioan, Generoan eta Indarkeria Matxisten Prebentzioan espezializazioa" prestakuntza eskeintzen du, komunikabideetako eta agentzietako profesionalei zuzenduta. 48 orduko formakuntza hau iraila eta azaroa bitartean izango da, 17: 00etatik 20: 00etara. Saioen % 80ra baino gehiagotara joaten direnei bertaratzea egiaztatuko zaie.

 

IZENA EMATEKO EPEA ABUZTUAREN 31ra ARTE - PLAZA MUGATUAK

 

IZENA EMATEKO EPEA ITXITA

Lekua

  1. TALDEA: AGENCIA SNE – ITURRONDO   Av. De Villava, 1 - Burlata

  2. TALDEA: NUPeko EL SARIO ERAIKINA - 002 gelan (UNED ondoan)

 

 

1. TALDEA: Irailaren 4tik urriaren 30era 

2. TALDEA: irailaren 19tik azaroaren 14ra 

Hizlariak

 

Edukiak:

1. MODULUA. Generoari, desberdintasunari eta indarkeriari buruzko kontzeptualizazioa

1. Oinarri teorikoak: sexua/generoa sistema, desberdintasuna, desberdintasuna eta diskriminazioa. 
2. Egiturazko indarkeria eta emakumeen aurkako indarkeria. 
3. Historia eta feminismoa: emakumeak eta haien eskubideen aldeko borroka.
4. Berdintasun printzipioa, politika publikoak eta lege esparrua.

2. MODULUA. Generoaren ikuspegitik informatzea

1. Emakumeak subjektu eta objektu gisa komunikabideetan. 
2. Informazioa generoaren ikuspegitik lantzea: abiapuntua eta erronkak.
3. Hizkera ez-sexista: zer den eta nola erabiltzen den. Sexismoa irudietan. 
4. Atal praktikoa: estaldura mediatiko baterako komunikazio-erantzukizuna. 

3. MODULUA. Indarkeria matxistei buruz informatzea eta sentsibilizatzea

1. Emakumeen aurkako indarkeriaren estaldura mediatikoa: Ana Orantesetik gaur arte. 
2. Sexu-indarkeria: Nevenkatik La Manadara eta Bakarrik Bai da Bai legea. 
3. Indarkeria sinbolikoa: sexualizazioa, esplotazioa, estereotipoak.
4. Atal praktikoa: indarkeria matxistei buruzko informazioa emateko hobekuntza estrategiak. 

4. MODULUA. Publizitate feminista

1. Publizitatea: sexismoaren historia luzea. 
2. Publizitate-komunikazioa XXI. mendean: commodity feminism-etik femvertising-era. 
3. Publizitate feminista egiteko eta feminiwashinga saihesteko aurrebaldintzak. 
4. Atal praktikoa: estereotiporik gabeko publizitatea egiteko sormen-gakoak. 

 

 informacioninai@navarra.es

 848 42 15 89